niedziela, 14 grudnia 2014

Zdjęcia ze stanu wojennego WDK Wrocław - pierwszy raz publikowane

Znalazłem zdjęcia, które wywołałem ze stanu wojennego. Klisza jest gdzieś cała i więcej zdjęć tylko nie wiem gdzie. Chyba u mojej mamy w szpargałach. Te zdjęcia to sprzed placu na ul Mazowieckiej  we Wrocławiu tam mieścił się WDK (Wojewódzki Dom Kultury) i zarząd ówczesnej Solidarności, był olbrzymi plac, a na nim ludzie.
Kiedy będę we Wrocławiu muszę znaleźć cały film i go teraz wywołać zdjęcia wszystkie. Przy obecnej technice jakość może być lepsza. Te zdjęcia mają 33 lata.






Ta grupa ludzi tam w oddali to ZOMO w rynsztunku i wszyscy uciekają.



Tutaj lepiej widać. Ludzi było pełno tylko tych oddziałów było kilka i wszyscy pouciekali.




Tutaj widać jadące ulicą Mazowiecką suki, to te Stary, które przewoziły oddziały ZOMO. To był cały konwój ja uchwyciłem albo początek albo koniec.



Jeszcze jedno zdjęcie oddziału ZOMO.



To zdjęcie z gmachu głównego Politechniki Wrocławskiej. Na planie patrol pod Politechniką. Nie wiem czy Nyski były wówczas na ulicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz