środa, 16 lipca 2014

Wrocław

Tak, byłem w moim ulubionym mieście trzy dni. Zaliczyłem ZOO, wiele ludzi, wiele dzieci rozrywka i uczta dla oczu jest. Bilet normalny 30 zł. Drogo, ale warto.
Ogród Botaniczny bilet 15 zł normalny. Dla mnie dziłkowca super. Kiedyś byłem w ogrodzie oczywiście pięknie, ale teraz kiedy mam działkę to inne spojrzenie na te wszystkie rośliny. Mam tylko refleksję, że bilety za drogie. Chętnie niektórzy z nas wróciliby do tego miejsca częściej, bo 7,5 hektara nie obejdzie się tak szybko. Ludzi sporo, to dla mnie zaskoczenie, bo pamiętam czas, że mało było tu zwiedzających. Widać, czasy się zmieniają i świadomość wzrasta.
Po drodze w sobotę wstąpiłewm do Muzeum Narodowego - wstęp wolny. Obejrzałem sztukę współczesną - malarstwo. Jak dla mnie super, lecz za mało prac jest wystawionych, a muzeum ma ich na zapleczu dużo więcej. Powinny być pokazane. Oprócz samych prac i opisów przydały by się słuchawki i jakiś opis dla nie znających o co w tym wszystkim chodzi. W tej dobie to chyba możliwe. Apeluję o to.
Oczywiście byłem w Galerii Dominikańskiej na kebabie. Pycha. Tłum ludzi wartka akcja. 
Pięknie podświetlona Politechnika Wrocławska.
Cudzoziemców też dużo, słychać ich nawet w tramwaju.
Katedra robi na wszystkich wrażenie. Niemcy w ławkach słuchają z zaciekawieniem przewodnika.
Kłódki na moście też są, obciążenie mostu duże ale atrakcja jest, wszyscy robią zdjęcia. Dobry pomysł to otwarcie tam bulwaru gdzie jest przystanek statków. Zapomniałem jak się on nazywa. Dodam zdjęcia to zobaczycie.

Wrocław się rozwija to widać. Wszędzie przebudowy, zamknięte ulice. Ludzie powinni się cieszyć to jest właśnie to co daje rozwój budownictwo. Wrocławianie nie narzekajcie jeszcze więcej budujcie. Ryjcie w ziemi. Cena mieszkań nowych też drogo 6 000 zł za metr, tam gdzie młodzi mieszkają. Dla przykładu w naszym miasteczku 14 000 mieszkańców za nowe mieszkanie tylko 2 500 za metr. Różnica kolosalna, tylko u nas pracy brak.

Mamy zatem co pokazać. A do tego dojdzie Afrykanarium, to będzie hit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz