niedziela, 6 lipca 2014

Podróżowanie

Dzisiaj o podróżowaniu. Oczywiście kto z nas nie chciał podróżować. Wszyscy. Poznawać ciekawe miejsca, ludzi.
Obecnie jest to możliwe. W dzisiejszych czasach mamy więcej pieniędzy i ... paszport w kieszeni, granice otwarte.
Czytam dzisiaj o autostopie w Wyborczej i marzę jak fajnie tutaj link. Prawda, że fajny chłop.
Lubię też Wasze komentarze, które są zazdrosne i mściwe. Zazdrość bije ze słów. Bo ja nie mogę to zazdroszczę. Zazdroszczę w ten sposób, że wymyślam coś co staje mi na przeszkodzie i dlatego tego nie robię.
Przypomina mi to chęci do pracy za granicą w dawnych czasach gdy moja żona jeździła do pracy do Włoch. Koleżanki też chciały, w rozmowach mówiły też bym pojechała. Co do czego, moja dzwoni do jednej czy drugiej, zastąp mnie, to wymyślały. Teraz opiekuję się wnuczkiem, teraz święta itd
Dobrze. Teraz mam drugi link, są w podróży 4 lata 4 miesiące 21 dni. Podróżują rowerami. Muszę o tym poczytać.
Jeszcze moja córka z zięciem są na weekend tutaj. I gdzieś w pobliżu nocują w schronisku.
Zatem podróżujmy jeśli tylko mamy czas i chęci, a przede wszystkim jesteśmy młodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz