czwartek, 24 lipca 2014

Kurs komputerowy

Zapisałem się  na kurs komputerowy, bezpłatny dla osób powyżej 50 roku życia, dla pracujących powyżej 25 lat itd. Sami możecie zobaczyć czy taki kurs się odbywa w waszym mieście wpisując przyjazny-komputer.pl. Jeśli powołacie się na mojego bloga będzie mi miło. Oczywiście znam te programy jakie są na kurskie to Word, Excel, Access, Prezentacje ale dlaczego się zapisałem? Zawsze dochodziłem do wszystkiego sam i tak naprawdę nie wszystko wiem, na pewno są kruczki i sztuczki, które warto poznać. Zobaczymy. Na razie przebrnąłem pierwsze trzy lekcje, a to podstawy, teraz przechodzę do Worda. Już kilka ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Jak np zmienić wielkość czcionki. Na pewno każdy wie. Rozwija z boku listę i już. Nie, jest jeszcze sposób, kasujemy okienko, i wpisujemy jaką chcemy wielkość np: 140 i zatwierdzam to Enterem. Nie wiedziałem.
Teraz muszę uzupełnić swoje blogi i wpisy na strony żeby coś zarobić. Za 801 filmów na YT zarobiłem z reklam 16 zł za miesiąc, mało. Zobaczymy gdzie jest granica kiedy przekroczę 100zł. Przy ilu filmach. Nie są to filmy na które jest masowy odbiorca, bo są to fragmenty audiobooków i chyba dlatego tak jest.

Niestety mógłbym więcej zrobić ale niestety czasami mi brak motywacji, raczej mam lenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz