piątek, 4 lipca 2014

Namawiam wszystkich na działkę.


   

  Dzisiaj zrobiłem znowu kilka słoiczków soku z czerwonych porzeczek. Oczywiście kupiłem sokownik z Biedronki, bardzo zgrabny i pojemny. Stary mi zaczął przeciekać w czasie robienia soku. Patrzę spod spodu a tu kap kap. Zastanawiacie się po co o tym piszę? Nie bez powodu - cel namawiam wszystkich na działkę. Tak, tak.
      Zaraz będzie nie mam czasu, to trzeba mieć czas, trzeba robić itd. Nie, lepiej przyjść po pracy i zasiąść przed TV, piwko, chipsy i głupia telenowela. Takie życie i jesteś załatwiony.
Ja też chciałem mieć działkę i zawsze takie same wymówki, jak wyżej. Nie miałbym jej do tej pory gdyby nie matka mojego kolegi z pracy. Kobieta na emeryturze a nie ma czasu taka jest aktywna. Znalazła mi działkę i nie mogłem już odmówić. Głupio było. Dzięki niej mam od dwóch lat działkę.
Mam czas i trochę muszę zbić wagę to często na niej pracuję.
     Namawiam wszystkich do tego samego. Działka to nie tylko praca, to również zdrowy tryb życia, jesteś na powietrzu i masz ruch, kobiety chcą być piękne i smukłe to właśnie jest dla nich wymarzona praca. Raj dla dzieci, mogą się tu bawić. Lubisz pić wino, to masz okazję wytwarzać je ze swoich owoców nie tylko winogron, ale możesz eksperymentować z innymi owocami. Nie masz gdzie iść na grilla, już masz teraz ty zapraszasz wszystkich na grilla. Zapraszasz znajomych, na pewno chętnie przyjdą.
   Na koniec wspomnę, że teraz działki to nie uprawa warzyw, to miejsce rekreacyjne. Siejesz trawę, robisz alejki, stawiasz piękną altankę. Nikt Ci nie każe uprawiać warzyw, to już nie te czasy. Działka to miejsce wypoczynku po drzewkiem, które posadzisz.
     To teraz kierunek ogródki działkowe, tam pytasz się o wolną działkę, pierwszego lepszego działkowca i już. Na pewno są wolne, bo już nikt nie chce uprawiać działki oprócz emerytów i zapaleńców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz