środa, 27 maja 2015

Wędrowny Zakład Fotograficzny - znakomita przygoda.






Dzisiaj o ciekawych miejscach w Internecie. Wyszukałem projekt Wędrowny zakład fotograficzny. Idea ze wszechmiar słuszna i fascynująca.
Pewna młoda kobieta kupiła Volkswagenem T3 i jeździ wzdłuż wschodniej granicy robiąc zdjęcia za posiłek. Przerodziło się to w coś więcej niż w zwykłą przejażdżkę a w przygodę życia.
Zobaczcie jak można w Polsce odkryć wiele wspaniałych miejsc i przeżyć wiele ciekawych spotkań i spędzić mądrze ten czas, jaki mamy. Nie trzeba świata wystarczy Polska tylko trzeba mieć na nią pomysł.
Niektóre zdjęcia są naprawdę rewelacyjne, nie wierzyłem, że jest to zrobione w ostatnim czasie u nas w kraju. Opisy do tych zdjęć znajdują się na odwrotnej stronie zdjęcia.
Jestem pod wrażeniem tych opisów i w ogóle całego projektu.
Więcej przeczytacie na stronie. Nie będę wyręczał autorki, bo jej należy się cały splendor i chwała za to, co robi.
Tkwi we mnie myśl, że chcemy czasami zwiedzać świat nie mamy pieniędzy a wystarczy ich naprawdę niewiele by poznać zakątki Polski, które są fascynujące.  Wystarczy czasami tak niewiele tylko trochę chęci i ruszenia sprzed komputera lub telewizora. Sam już osiadłem i to, co zobaczyłem zmotywowało mnie do odwiedzenia kilku miejsc tu gdzie mieszkam w Dolnośląskim. Gdzie i co zobaczyłem opowiem w postach.
Na razie wybierzcie się w fascynującą podróż z Panią Agnieszką właścicielką Wędrownego Zakładu Fotograficznego i lajkujcie na Faceboku. Wejście do Zakładu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz