poniedziałek, 11 maja 2015

Polacy dojrzeli do zmian?




Tak jak prowadzenie bloga dla zarabiania mija się z celem, bo trzeba prowadzić bloga pisać i pisać przyciągać ludzi. Robić pracować a efekty przyjdą same tak Paweł Kukiz pracował, pracował i jest efekt. Cieszę się, że on ma taki wysoki wynik wyborczy. Wyprzedził skostniałe partie PSL i Lewicę, które okopały się na swoich miejscach i dbały o swoich i swoje pieniądze. Gdyby uczciwie te partie pracowały na trzecim miejscu byłby na pewno, kto inny. Dobrze, że jest to Kukiz, a nie hokus-pokus, który obiecuje złote góry i później źle kończy. Mam trochę lat i wiem, że w polityce nigdy nie triumfuje idealizm a pragmatyzm. Ludzie chcą dobrego, ale jak trzeba głosować trwają przy tym co jest, bo może być gorzej. Zwycięstwo Andrzeja Dudy już wniosłoby świeży powiew do naszych domów. Wywołałoby przeciąg w duchocie upałów. To skostnienie Platformy jest widoczne na każdym kroku i tylko ktoś, kto ma klapki na oczach tego nie zauważy ewentualnie stronnik tej partii. Niestety, nie jest zawsze tak różowo, jak nam się wydaje i czy wygrana jest możliwa o tym przekonamy się za dwa tygodnie. Radzę dobrze wybrać, bo i tak ktoś z tych dwóch kandydatów zostanie Prezydentem RP dlatego radzę mądrze wybrać. Ja już wybrałem i nie zamierzam podcinać gałęzi, na której siedzę a obecny Prezydent mi to wciąż robi. Nie pisałem o zdarzeniach w Imagilandii przed I turą wyborów, ale już mogę. Otóż jeden z drobnych sklepikarzy miał plakat Dudy powieszony w witrynie i ciągle jego sklep znaczy się szyba był opluwana przez nieznanego sprawcę. Zdjął plakat opluwanie się skończyło. Szyba w witrynie sklepowej była czysta. Matka mojego szefa zobaczył, że ten powiesił Dudę w sklepie i położył jego ulotki wpadła do sklepu i zerwała plakaty, ulotki powędrowały do kosza. To jest obraz pluralizmu naszych rodaków. Nienawiść do przeciwnika politycznego i brak dialogu. Z rana dzwoniła do mnie córka i mówi, budź mamę budzimy się w nowej Polsce. Nie tak szybko córko, nie tak szybko. Ludziom potrzeba wiary i nadziei a obecny system takiej nie daje i musi wcześniej czy później odejść. Tak pokazuje historia. Potrzeba zmian.

link:  Internetu zadecydują, kto zostanie prezydentem





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz