środa, 5 listopada 2014

Zarabianie w Internecie


Ile osób zarabia w Internecie? Zawsze się nad tym zastanawiam. Tylko, co to znaczy zarabiać? 100,200 300 zł?
Zarabianie w Internecie, to jest dochód moim zdaniem minimum 2000 na miesiąc na rękę i brak etatu, etatem jest praca w domu. To chyba jest prawidłowa definicja, tak myślę. Tych osób, ile może być?

Nie więcej jak 100, może, to jest za dużo. Myślę, że dosyć dużo jest na YT, bo bloogerów mniej. Nie będę tutaj liczył informatyków, czy administratorów stron, liczę tych, którzy rzucili etat i działają w sieci. Na pewno nie jest ich wielu. Oczywiście liczna grupa ma jakiś fizyczny etat, czyli pracuje i dodatkowo dorabia. To jest oczywiste.
Nie będę tutaj przywoływał raporty dotyczące blogosfery, bo nie obejmują całości zagadnienia i zrobiły się towarzystwem wzajemnej adoracji. Bo ciągle wymieniane te same osoby w różnej konfiguracji. To nie jest ciekawe. Ciekawe dane, które trzeba odkryć i je zbadać. Kiedy to nastąpi i, kto się tym zajmie trudno powiedzieć.
Ja na przykład zacząłem zarabiać już 500zł na miesiąc, gdy Google i inne platformy zablokowały mi blogi i spadłem do 300zł z wielkim trudem. To jest tylko dorabianie i fascynacja Internetem, bo jak, inaczej można nazwać takie działania. Takich osób jest dużo i działają w różnych sferach sieci. Bo na pewno obszary sieci, w których niektórzy z nas zarabiają i nikt tego nie monitoruje i nie wie.

1 komentarz:

  1. Ja uważam, że jeśli ktoś zarabia uczciwie to nikogo nie powinno obchodzić jak to robi i czemu ktoś się dorabia. Ja np. od dawna inwestuję na rynku Forex. Czytam też regularnie bloga http://investor-online.com/ aby być na bieżąco. Inwestuję przez internet, mam z tego fajny zarobek i jestem zadowolona. To najlepszy sposób zarobku dodatkowego jaki znam i mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń