sobota, 15 listopada 2014

Bawię się jak dziecko


Tak można nazwać moje działania w sieci. Robię sobie filmiki na YT. Zrobiłem sobie kanał Imagilandia. Będę sobie komentował różne zdarzenia.
Nawet wymyśliłem grę w skojarzenia, czyli jak odkryć, kto jest autorem bloga. Na czym to miałoby polegać. W każdym poście byłaby wzmianka, taki mały trop, gdzie dana osoba na przykład kończyła szkołę, czy, gdzie mieszkała czy mieszka.I w ten sposób czytelnicy widzowie szli, by tropem jak w grze. Zdobywaliby kolejne punkty. To na razie mglisty zarys.
Zadzwoniła córka, robi doktorat i mówi, że my piszący w Internecie zostawiamy ślad naszej egzystencji. Tak odpowiedziała na to , gdy jej powiedziałem, że robiąc badania pcha naszą planetę do przodu.
Stwierdziła, że muszę więcej robić poradników na moim blogu elektrycznym, dostanę od niej jej aparat i statyw. Nawet się cieszę. Porobię trochę zdjęć na Pixabay na przykład więcej żarówek.
A co jeszcze robię?
Kręcę moją żonę jak coś gotuje w kuchni i daję na YT. Nie to piękne filmy, ale wnuki będą miały co oglądać. Dzisiaj nakręcę sałatkę z kurczaka.
 Tutaj możecie zobaczyć moje filmy i przepisy.
Zacząłem prowadzić bloga o zniżkach w Internecie, bloga na pół etatu, jak sobie radzę. Na razie bawię się znakomicie. Nie będę się martwił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz