poniedziałek, 9 lutego 2015

Jak można żyć z kobietą przez 30 lat




Odpowiedź na to pytanie brzmi nie wiem.
Tak to już w tym roku będzie 30 lat jak jesteśmy razem.Znamy się 31, bo trzeba liczyć chodzenie. Nigdy nie myślałem, że będę aż tyle lat z tą jedną. Na dodatek tego wszystkiego to była moja pierwsza dziewczyna i z nią straciłem dziewictwo. Nigdy się nie kochałem fizycznie przed i po z żadną inną kobietą . To już jest rekord Guinessa.
Co trzeba zrobić, żeby kochać. Myślę, że trzeba być zafascynowanym kobietą nie zakochanym. Kochanie to za mało. Wszystko musi w niej nas zadziwiać, trzeba ją traktować jak kwiat, który jest obok nas. Trzeba chcieć się dla niej poświęcać. Do tej pory jak jest w pracy lubię dotykać jej rzeczy.
Oczywiście nie zawsze tak jest. Przechodziliśmy różne okresy lepsze lub gorsze, ale kończyło się dobrze. Nigdy nie miałem myśli, żeby się rozwodzić, to nie w moim stylu.

Kobieta nie jest skłonna do zdrady Panowie. Jeśli tak uważacie to nie macie dobrej kobiety. To raczej my jesteśmy skłonni ją zdradzić. Kobiety zawsze wybaczają tylko trochę się trzeba postarać.
A do Pań: chłop raczej leci na seks z inną niż na, to by z nią być. Mężczyzna lubi związek, gdzie ma bezpieczeństwo, jego skok w bok to tylko seks i nie traktujcie tego poważnie. Zawsze wróci jak pies z podkulonym ogonem. I od Was zależy czy go przyjmiecie.
Ja też patrzę chętnie na młodsze, ale to tylko ze strony fizycznej, bo psychicznie jestem związany z moją żoną. Kocham jej rzeczy jej ciało, mimo , że się starzeje. Kocham ją w duszy swojej i to bardzo. Lubię, jak już zakłada okulary do czytania. Podziwiam ją, że tyle jest ze mną.
Mam do siebie zal, że nie osiągnąłem więcej dla niej i mamy to, co mamy. Boję się spytać czy się zawiodła, bo na pewno inni mają lepiej.
Zastanawiam się czy mógłbym być z jakąś młodszą kobietą. Na pewno tak, bo młodsza to, jak szczeniak psa, mały to ładny, im starszy to już nie to. I podobnie z kobietą młodsza ładniejsza, nowszy model. Seks byłby przyjemniejszy. Tylko co potem? Wytrzymałbym rok i sumienie zjadło, by mnie na amen. Nie mógłbym żyć ze świadomością krzywdy jaką bym wyrządził innej osobie. W życiu nie wszystko w starszym wieku opiera się na seksie. Trzeba razem mieć wspólne zainteresowania, lubić to samo, nie nudzić się ze sobą.
Mamy teraz działkę, lubimy razem oglądać filmy, czytać, chodzić po marketach. Siedzieć obok siebie i pić herbatę, spacerować. Czekamy na wnuki i kombinujemy jak się z nimi bawić. I się starzejemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz