niedziela, 15 lutego 2015

Interwencja rodzicielska




Dzisiaj opowiem Wam jak zachowałem się, jako rodzic w stosunku do swojej córki. Moja Ola zawsze miała trudności w nawiązywaniu kontaktów z chłopcami. To chyba rodzinne, bo ja też takie miałem. Nie miała chłopaka do studiów. Nie jest brzydką dziewczyną jest ładna i mądra. Chyba to , że jest mądra powodowało, że odstraszała chłopców. Dość powiedzieć, że wreszcie poznała chłopaka. Zamieszkała z, nim na sublokatorce. Wielka miłość. Niestety, chłopak nie studiował, ale to w dzisiejszych czasach nie przeszkadza, chłopak okazał się pijakiem. Po prostu pił. I tu do akcji wkraczam ja. Z długoletniego doświadczenia wiem, że pijak zawsze zostanie pijakiem. W rodzinie miałem dwóch wujków pijaków i mój ojciec był pijakiem. Nie da rady nie poświęcę córki pijakowi. Nie dam jej na zmarnowanie ma jedno życie i tle. Oczywiście jak zaczął jej chłopak pić to zaczęły się kłopoty. Nie będę tutaj ich opisywał, bo źle się robi na ich wspomnienie. W każdym razie zabrałem od pijaka do babci, wówczas studiowała. Miała akurat przerwę semestralną i przyjechała do domu a rzeczy zawiozłem do mojej mamy. Co było łez i chlipań to nie muszę pisać, bo każda zakochana wie o się dzieje z zakochaną dziewczyną. Była w domu i kładłem jej do głowy, że musi go opuścić, bo pijak zostanie pijakiem. Czas wybrałem dobry, bo miarka się przebrała i ona chciała sama od niego odejść. Pił i zdradzał. Zadra niestety w sercu jej była i musiałem nad nią w domu czuwać. Interweniowałem jak rodzic i polecam zrobić wszystkim to samo, jeśli spotka Was taki przypadek. W tej sytuacji trzeba wkroczyć. Nie jestem zwolennikiem wkraczania w życie młodych, niech sami sobie je układają, ale czasami trzeba to zrobić dla ich dobra. Pamiętajcie pijak zostanie pijakiem i tyle. Interweniujcie wówczas, bo złamiecie życie swoim dzieciom, one nie wiedzą, że z nałogiem nie ma żartów i jest nie do uleczenia. Życie jest jedno i nie pozwólcie na jego zmarnowanie. Jak się to skończyło? Dała swoje zdjęcie i opis na portale randkowe w Internecie i w ten sposób spotkała miłość swojego życia. Jest po ślubie drugi rok, kochają się idealnie dopasowani i dziw mnie bierze, że znalazła takiego chłopaka w dodatku wolnego. Zatem nie bójcie się i wykorzystujcie Internet i szukajcie swojej drugiej połówki. Naprawdę polecam ten sposób na znalezienie chłopca czy dziewczyny. Do dzieła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz