poniedziałek, 20 października 2014

Strach przed działaniem.

Tak analizuję zachowania ludzkie i dochodzę do pewnych wniosków, także na podstawie swojego życia.
Jeżeli bijesz się z kimś i oberwiesz mocno to już go nie zaczepiasz. Dlaczego? Bo się boisz, że znowu dostaniesz i będzie bolało. Tak jest.
Właśnie dochodzę do wniosku, że strach to główny czynnik naszych działań. Lęk i strach. Moje rozważania nie dotyczą całego życia tylko części odnoszącej się do biznesu. brak lęku u tych osób, albo inaczej w fazie ich projektów nie natknęli się na strach tylko na trudności, a trudności to co innego niż strach.
Zauważcie, że we wszelkich opracowaniach z tej materii tj motywującej mówi się o trudnościach, upadkach, że je można przezwyciężyć. Nie ma natomiast nic o strachu, lęku. Dlaczego?
To jest sił a sprawcza naszych działań, i jeśli go pokonacie to sukces jest gwarantowany.

Mnie nic w biznesie nie zatrzymało tylko lęk. Lęk przed tym, że US mnie skontroluje wymierzy karę i będzie koniec. Miałem to nieszczęście, że na początku działalności mi dał po łapach i w ciągu całego okresu mojego biznesu żyłem w lęku przed jego działaniami.  Bo w końcu chyba przyciągnąłem ich i mnie prawie wykończyli.Tak się nie da prowadzić niczego. I do dzisiaj nie chcę mieć nic wspólnego z ZUS i US. To bandyckie instytucje, w których nikt niczego dobrego dla mnie nie zrobił, a wręcz mnie wykończył.



1 komentarz: