sobota, 25 października 2014

Co lubią ludzie?

Co najczęściej lubisz? Czy zastanawiałeś się nad tym?
Ja tak. Będąc młodym człowiekiem myślałem, że jesteśmy po to żeby dać dla świata coś od siebie, że ludzie mają misję do spełnienia. Nie są po to żeby szukać rozrywki. Na to wpływ w dużej mierze miała moja matka, czytelniczka romansów i książek idealistycznych. To przeszło na mnie i dlatego cierpię.

Bo ludzie szukają szczęścia

Szukają wszędzie. Ich zadanie nie polega na tym żeby dać tylko żeby brać. Lubią sex,rozrywkę tanie programy TV, lubią nie myśleć. Ludzie nie lubią myśleć wolą żeby za nich inni pomyśleli i wcisnęli im przemieloną papkę informacji. Najczęściej ta przemielona informacja już sama w sobie steruje naszymi odczuciami.

Zauważyłem, również że w zależności od wieku człowieka ma on inne potrzeby i co innego lubi. Młodym potrzeba sexu i rozrywki najczęściej wygłupów i to jest promowane. Nie zwsze to było promowane ale im dalej w las, czyli im bardziej jesteśmy przyszłości tym bardziej głupiejemy. Przykład YT i filmy. Im jest głupszy tym ma większą oglądalność.
Właśnie YT jest dobrym przykładem zachowań ludzkich. Na jego podstawie można zaobserwować jacy jesteśmy. Im głupiej tym lepiej. I oto chodzi twórcom i właścicielom YT, nie promuje się tam wartościowych rzeczy, a kanały tematyczne w ogóle nie są rozbudowane.  Ktoś za tym stoi.

Lubię czytać serię Metro2033, fantastyka mówiąca o życiu ludzi po wojnie atomowej. Polecam ją wszystkim ze względu na to, czym kończą się nasze wady w naszym zachowaniu. Ludzie od wieków się nie zmieniają są tacy sami. Kłamstwo i sex od wieków jet jednakowe. Zmieniają się tylko okoliczności. Nie jest tak, że im więcej mamy wynalazków to jesteśmy lepsi. Nic z tych rzeczy. My się dobrze adoptujemy. Przystosowanie jak zwierzęta to nasza specjalność. mimo, że mamy mózg nie potrafimy z niego korzystać. Uginamy się przed odpowiedzialnością. Mamy zakodowane chciejstwo i ułudę, że jestem ja najlepszy i mi się należy.
Niestety Ameryki tu nie odkryłem i tak będzie po wieki. Tylko cieszy mnie to, że wym bagnie niektórzy z nas są inni i oni nadają temu życiu sens. Oczywiście gubią się w setkach miernot ale gdzieś tam tkwią i są obok nas. Dlatego ci inni twórzcie w Internecie a szukając znajdziemy wasze treści i wszą mądrość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz