środa, 15 października 2014

Codziennik

Założyłem bloga w Onecie, nawet dwa i będę próbował tam zarabiać. Tematyka ceny i jak żyć na pół etatu.

Do dzisiaj zarobiłem w różnych programach 115 zł, jest pół miesiąca. Zobaczymy na koniec czy da mi to 250 zł. Mimo wszystko muszę starać się o stały dochód a to może zapewnić YT, filmiki oraz strony niszowe na które wejdą potrzebujący wiadomości. Niestety strony te wymagają nakładu pracy.

Załatwił mnie trochę prezent pod choinkę czyli czytnik e-booków. W mojej bibliotece są same książki dla kobiet i dlatego nic nie czytam. Ogólnie czytam dużo, lecz jestem już wymagającym czytelnikiem. Po przeczytaniu kilku tysięcy książek chyba mogę takim być.
Zatem dostałem już ten prezent i się wkopałem. Czytam i czytam zamiast robić wpisy. Teraz czytam książki z serii Metro2033. Lubię fantastykę, a ta o życiu po wojnie atomowej w metrze jest jak najbardziej realistyczna. Zobaczcie sami do czego to wszystko zdąża. Ponadto są tam doskonałe przemyślenia psychologiczne. Czy człowiek wyciąga wnioski z tego co zrobił, czy się zmienia. Nie człowiek zawsze jest taki sam. Chciwy i głupi. Polecam tą serię.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz