piątek, 15 stycznia 2016

Plany na 2016



Te plany trzeba podzielić na dwa etapy. Prywatne oraz biznesowe. Prywatne to na przykład wymiana płytek podłogowych w kuchni i przedpokoju oraz kupno samochodu. Znaczy się wymiana jednego grata na drugi. Nie wiem zresztą czy wymienię, bo planuję to i planuję, ale nie mogę się zdecydować. Winna jak zwykle kasa.  To ten plan będę miał w zawieszeniu. Natomiast płytki muszę wymienić, bo są popękane i odkładam to w nieskończoność. Koszt samych płytek jest raczej nieduży, raczej przeraża mnie samo kładzenie i ten bałagan z nim związany. To tylko dwa plany. Skromne, bo raczej ten pierwszy się uda.

Drugie plany to biznesowe związane z zarabianiem w Internecie. Po co to robię? Sam nie wiem. Muszę mieć jakieś zajęcie, bo nie lubię marnować czasu. W biznesie tym fizycznym nie osiągnąłem za, wiele bo splajtowałem i spłacałem długi to zajmuję się tym w Internecie, bo jest za darmo. Mogę natomiast coś zarobić i powiedzieć a nie mówiłem. Udowodnić sobie, że jeszcze się do czegoś nadaję. Takie oszukiwanie własnego ego. No to jak mamy wstęp to przejdźmy do planów.

Blogi w bloxie.pl trzymają się mocno, bo są na 118 i 124 miejscu. W pierwszej setce aż 80% to blogi kulinarne, tak, więc nie jest źle. Nie jest źle z miejscem tych blogów gorzej z zarabianiem. Nic na nich nie zarabiam. Mam banery w bocznych szpaltach, ale kiepsko z klikalnością i kupowaniem. Muszę to poprawić tylko nic mi do głowy nie przychodzi. Mieć blogi i taka klapa. Muszę nad tym naprawdę popracować.
Nie wiem czy nie skoncentrować się na YT gdzie poniosłem klęskę zablokowano mi cały kanał, który dawał mi 50 zł miesięcznie z PP. Teraz z reklam na innych kanałach zarabiam 240 zł miesięcznie. Co da mi 2880 zł na koniec roku. Nie wypłacam, co miesiąc a raz a porządnie.

W tym roku zarobiłem z Internetu 2400zł i nie jestem zadowolony. Pracy sporo a efekt mizerny.
Mizerne są dziedziny, w których działam i zdaję sobie z tego sprawę. Nikt nie kupuje już książek i ebooków.Efekty są z tego mizerne.

Wchodzę teraz w sprzedaż kosmetyków, produktów zdrowotnych, butów itd. Mam już jeden blog o zdrowiu i muszę o niego zacząć dbać, no i jest blog o okazjach zakupowych o niego muszę również zadbać.
Mam kilka pomysłów, ale trzeba je realizować.

Wszystko to jest pięknie i łatwo pisać, lecz jeśli nie ma z tego złotówki to trzeba wytrwałości żeby pisać i coś ciągnąć. Zatem muszę sobie życzyć wytrwałości, bo to jest najważniejsze.
Marne efekty daje moja akcja głosowanie na Najlepszą książkę 2015. Tym się raczej nie przejmuję, bo są cztery głosy, aż cztery. Trudno takie jest  życie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz