piątek, 1 czerwca 2018

Moja wycieczka do Rząśnika - kilka uwag.





Tak mi się spodobała wycieczka do pałacu w Pątnowie, że zacząłem szukać innych ruin pałaców. Dotarłem do Rząśnika. Pałac stoi w samym centrum wioski obok kościoła. Wiadomo nie ma pieniędzy na remont, bo takie jest powszednie mniemanie. Tylko nie trzeba tego remontować a wszystko wykosić, zostawić tylko ściany podobnie jak w Anglii link. Wiecie o co mi chodzi.I wilk byłby syty i owca cała. A tak będzie to niszczało z 20 lat i trzeba będzie to zburzyć. 
Na tej wycieczce piorunujące wrażenie zrobił na mnie sufit w pobliskim kościele Św Trójcy. Nikt o tym nie pisze. To co zobaczyłem to cudo. A ja zrobiłem nieostre zdjęcia. Nie daruję tego sobie i muszę tam się udać jeszcze raz. Tylko kiedy jest msza, bo kościół jest na pewno zamknięty w innych godzinach. Zresztą sami to zobaczycie na filmie oraz poniżej na zdjęciach. Zresztą nie przygotowałem się do obejrzenia innych obiektów co było moim błędem ale Wy tego nie róbcie. Trzeba poszperać w Internecie.







No i na koniec pałac






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz