środa, 15 czerwca 2016

Wpis 15.06.2016



Dawno nie pisałem, ale jakoś nie było chęci. Może coś, by człowiek skrobnął, ale pod ręką trzeba mieć laptop.
W polityce wszystko idzie jak trzeba. Im więcej krzyku tym sprawy się mają dobrze, bo elita ma mniej pieniędzy a PIS trochę dzieli się z ludźmi i to się nie podoba tym, którzy rządzili. Bo jak zwykły robol ma mieć trochę lepiej. Oby tak dalej.
O taki przykład.
Jest u nas przebudowa skrzyżowania pod Legnicą. Szybko Inwestor zrobił objazd i jest OK. A jak odwiedzam Wrocław to wszystko się gotuje. Ta nieszczęsna Leśnica, te korki. Jak można coś takiego tolerować tyle lat. Ja w wyborach samorządowych od razu zmieniłbym władze miasta, ale wrocławianie naród cierpliwy, chyba aż za nadto. Objazdu nie można zbudować? Brak asfaltu?
No, ale to wszystko na ten temat.
Pracuję na działce i to mnie relaksuje. Przyjąłem teorię totalnej olewki i nieprzejmowania się. Jak jest tak jest i tyle.
Mam to w nosie, co się wyprawia. Najeść się i odpoczywać. To moje motto.
Nawet w pracy mam gdzieś czy ktoś coś kupi. Wszystko mi jedno. W ogóle się tym nie przejmuję. Pójdę gdzie indziej do pracy i tyle.
Pracować to mi się na cały etat nie chce, bo to strata czasu na „idiotów” biznesmenów. którzy mają wszystkich w nosie i widzą tylko siebie.
Będę pracował tylko na pół etatu, bo mi wystarcza. Wolę puszki zbierać niż być niewolnikiem w firmie.
Niestety dojrzałem ale za późno. Teraz przeniosłem bloga o działce na, blogspota, bo na Onecie zarabiać nie można, żadnych widgetów nie da rady wstawić. Tutaj macie link do mojego bloga http://leszeknadzialce.blogspot.com/
Byłem na przeglądzie samochodu i moja Renia ma cud spalanie, jak na 23 lata. Silnik ideał. Nic nie trzeba robić tylko jeździć. Niestety ma już swoje lata i trzeba będzie się z nią rozstać. Na razie zostawię ją w rodzinie, bo ona jak członek rodziny.
Na razie tyle....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz